Παρασκευή 28 Μαρτίου 2008

Ελλάς το (υποκριτικό) μεγαλείο σου!

Είμαι ένας Έλληνας
  • που όταν οργάνωσε η χώρα του Ολυμπιακούς Αγώνες έθεσε σαν πρώτο στόχο την συμβολή των αγώνων στην παγκόσμια ειρήνη
  • που αισθάνθηκε ντροπή για τα πανώ διαμαρτυρίας που σηκώθηκαν τις τελευταίες μέρες για την κινεζική κατοχή στο θιβέτ, επειδή χάλασαν την πανηγυρική ατμόσφαιρα
  • που κρυφογέλασε όταν αυτοί που διαμαρτυρήθηκαν χάθηκαν κάτω από σώματα αστυνομικών και σεκιουριτάδων
  • που νοιάζεται υποκριτικά για τα συμφέροντα της πατρίδας του, γυαλίζοντας την εικόνα της.
Είμαι ένας Έλληνας που θέλει να πουλήσει τα εμπορεύματα του και για αυτό το λόγο τα θέλει καλογυαλισμένα και αποστειρωμένα. Επειδή στο αφεντικό και στους αγοραστές δεν αρέσει η σκόνη.
Θα ήθελα να ήμουν ένας Έλληνας που να θεωρεί ντροπή την ξεφτίλα και όχι την "ξεφτίλα" του ντροπή.

5 σχόλια:

geokalp είπε...

μήπως ψάχνεις για "φιλότιμο";

Άρπαγος είπε...

geokalp καλώς ήρθες.
Δεν ψάχνω κάτι κατ' ανάγκην. Την ανάγκη να προβληματιζόμαστε επισημαίνω. Αν και λίγο φιλότιμο δεν θα έβλαπτε γενικότερα.

don quixote είπε...

Εγώ πάλι θα ήθελα να ήμουν ένας Έλληνας που θα συνειδητοποιούσε οτι πέρα και περισσότερο από Έλληνας είναι Άνθρωπος, που θα αντικαθιστούσε τον ελληνικό χάρτη που έχει στο σαλόνι του με έναν παγκόσμιο, και που θα αναζητούσε, όχι τί τον χωρίζει, αλλά τί τον ενώνει με κάποιους άλλους που ζουν σε χώρες πολύ μακρινές (όπως λόγου χάρη αυτά τα μικρά κρυμμένα μυστικά που λές κι εσύ φίλε άρπαγε)...ίσως τότε να μπορέσει επιτέλους να προβληματιστεί περί ντροπής, ξεφτίλας, φιλότιμου και άλλων λοιπών δαιμονίων...

ΔΙΟΝΥΣΑΚΙ είπε...

Χαίρομαι που είσαι-ή είστε αν προτιμας-τέτοιος Έλληνας.
Καλή σου μέρα!

Άρπαγος είπε...

φίλτατε don,
επαυξάνω σε όσα λες. Αυτός ήταν άλλωστε και ο σκοπός της ανάρτησης. Να κατακρίνει την στρουθοκαμηλική προσήλωση στην εθνική μας καμπούρα. Είναι κάτι που με καίει και προσπαθώ να το κάνω πράξη και στη διδασκαλία μου.

διονυσάκι καλώς ήρθες,
στον ενικό παρακαλώ. Αυτή τη θέση παίρνω και σε ένα προηγούμενο post άλλωστε. Στο προκείμενο τώρα, ελπίζω να με αναγνωρίζεις στις τελευταίες γραμμές του post. Αυτός ο άνθρωπος θέλω και προσπαθώ να είμαι.

"έχουμε ακόμα πολλά τέρατα να χαλάσουμε" όπως λέει και ο Σεφέρης.